بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

در این پایگاه می توانید آموزشها و اطلاعات مفیدی در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران را پیدا کنید...برخی از مطالب و تحلیلهای این سایت برگرفته از کتابها و منابع معتبر در مورد بورس ایران گرفته شده است. تعدادی از آنها نیز برگرفته از تحلیلها ، تجربیات و حتی خاطرات خودم در مورد سهم ها میباشد.

دوستان سلام

مطلب امروز ، در مورد اهمیت برگشت های مهم در روندهای سهم هست. چرا ما باید این برگشت ها را شناسایی کنیم و به آنها اهمیت زیادی بدهیم؟!

باید بدانید که :

- برگشت کلیدی در یک روند افزایشی زمانی رخ می دهد که یک قیمت بالایی جدید همراه با حجم معامله بالا تشکیل شود اما قیمت پایانی کمتر از قیمت پایانی روز قبل است.

- برگشت کلیدی در یک روند کاهشی زمانی رخ می دهد که قیمت در طی روز کاهشی بوده اما تقاضای قابل توجه بازار باعث تشکیل قیمت پایانی بالاتر از قیمت پایانی روز قبل شود.

همچنین برگشت کلیدی می تواند در طی دو روز دیده شود. به این ترتیب که روز اول یک قیمت بالایی جدید تشکیل شده و سپس قیمت پایانی ثابت باقی می ماند.

در روز دوم ممکن است قیمت باز شدن بازار در حوالی قیمت بالایی روز قبل باشد اما قیمت پایانی شدیدا افت می کند.

بدین ترتیب متوجه می شوید که با شناسایی این حرکت های مهم و برگشت های مهم و کلیدی ، چطور میتوانید نوسان گیری خوبی را انجام دهید و سود خوبی را در مدت زمان کم ، شناسایی کنید.

موفق و پر سود باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی