بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

در این پایگاه می توانید آموزشها و اطلاعات مفیدی در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران را پیدا کنید...برخی از مطالب و تحلیلهای این سایت برگرفته از کتابها و منابع معتبر در مورد بورس ایران گرفته شده است. تعدادی از آنها نیز برگرفته از تحلیلها ، تجربیات و حتی خاطرات خودم در مورد سهم ها میباشد.

با سلام

مطلب امروز در مورد تشخیص صحیح روند قیمتی است. شاید بنظر ساده ترین بحث تحلیل تکنیکال خط روند (Trend line) باشد ولی قطعا مهم ترین و پرکاربرد ترین آنها هم هست. اگر فردی چیزی در مورد تحلیل تکنیکال نداند اما فقط و فقط بتواند روند قیمتی سهم را درست تشخیص دهد ، می تواند در بسیاری از معاملاتش موفق عمل کند . اگر فرد در روند مثبت خرید صحیحی انجام دهد ، شاهد افزایش قیمت خواهد بود . زمان تشخیص چرخش روند از مثبت به منفی ، هم می تواند از ضرر خود جلوگیری کند.

با استفاده از خطوط نمودار می توانید روندهای اصلی قیمت را پیدا کنید. این یک ابزار مهم برای معامله موفق است. یکی از اشتباهات رایج معامله گران غیر حرفه ای و آماتور ، این است که زمانیکه قیمت ها همچنان در روند اصلی در حال حرکت هستند ، وارد روندهای جزیی میشوند که خلاف جهت روند اصلی است.

با استفاده از مهارت تکنیکی خودتان یا مشاور های مطمین ، که توانایی ارایه چارت های صحیح تکنیکالی رو به شما دارند ، می توانید از اشتباهات پر هزینه معامله در خلاف جهت روند بزرگ بازار جلوگیری کنید.

موفق و پرسود باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی