بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

در این پایگاه می توانید آموزشها و اطلاعات مفیدی در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران را پیدا کنید...برخی از مطالب و تحلیلهای این سایت برگرفته از کتابها و منابع معتبر در مورد بورس ایران گرفته شده است. تعدادی از آنها نیز برگرفته از تحلیلها ، تجربیات و حتی خاطرات خودم در مورد سهم ها میباشد.

آموزش بورس : در حین بازار معامله ، سریع عمل کنید

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ

سلام دوستان عزیز

مطلب امروزم در مورد سریع عمل کردن است. گاها پیش میاد که شما در حین بازار معاملات ، سهمی را پیدا میکنید که شرایط مناسبی دارد ، شما در آن موقع تازه میخواهید وضعیت سهم رو بررسی کنید و یا با دوستانتان مشورت کنید. شایدم نیاز به سبک سنگین کردن سهم دارید که همه این موارد زمانبر هستند. گاهی پیش میاید که یک سهم در بازه 10 دقیقه ای ، 5 تا 10 درصد نوسان بدهد! پس مطالعه شما حین بازار سبب از دست رفتن آن فرصت میشود.

بزرگان بازار و معامله گران موفق ، توصیه اکید دارند که حتما قبل از بازار ، مطالعات خود را انجام دهید و هم سهم خود را انتخاب کرده باشید ، هم بازه خرید یا فروش را. زمانی که بازار باز شد شما تکلیفتان مشخص است و می توانید مقداری وقت را صرف این کنید که در آن بازه خرید ، بهترین خرید را انجام دهید و یا در بازه فروش ، بهترین فروش را. در واقع زمان بازار ، زمان چانه زنی بر سر قیمت است ، نه انتخاب سهم.

رعایت این موارد و مطالعه و بررسی سهم هدف قبل از بازار ، سبب سرعت عمل بالای شما میشود و می توانید از فرصتهای عالی بوجود آمده ، به درستی استفاده کنید.

موفق و پرسود باشید.

نظرات  (۱)

سلام خیلی خوب


لطفا به مطلب منم سر بزنید
http://persiane.ir/-Biography-of-Hamed-Homayoun.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی