بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

در این پایگاه می توانید آموزشها و اطلاعات مفیدی در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران را پیدا کنید...برخی از مطالب و تحلیلهای این سایت برگرفته از کتابها و منابع معتبر در مورد بورس ایران گرفته شده است. تعدادی از آنها نیز برگرفته از تحلیلها ، تجربیات و حتی خاطرات خودم در مورد سهم ها میباشد.

سلام .

مطلب مختصر امروزمان در مورد تغییر در نرخ تغییرات قیمت یک سهم میباشد. باید حواسمان باشد اگر  بازار کاهشی است اما میزان این کاهش به تدریج افت  میکند ، احتمال! تغییر روند از کاهشی به افزایشی وجود دارد. پس در واقع این تغییر نرخ می تواند اخطاری برای شروع روند افزایشی قیمت سهم باشد.

برعکس این مطلب هم می تواند صادق باشد. زمانی هم که بازار افزایشی است ، اما حس می کنیم و میبینیم که بازار سهم قدرت لازم برای حفظ روند افزایشی را ندارد و به ندریج نرخ رشد آن در حال کاهش است ، احتمال تغییر روند وجود دارد. یعنی احتمال دارد به زودی روند قیمتی سهم از افزایشی به کاهشی تغییر یابد. این مطلب به نوعی روانشناسی بازار می  باشد.

موفق و پرسود باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی