بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

بورس نویس

آموزش ، اطلاعات و مطالبی مفید در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران

در این پایگاه می توانید آموزشها و اطلاعات مفیدی در مورد سرمایه گذاری در سهام بورس ایران را پیدا کنید...برخی از مطالب و تحلیلهای این سایت برگرفته از کتابها و منابع معتبر در مورد بورس ایران گرفته شده است. تعدادی از آنها نیز برگرفته از تحلیلها ، تجربیات و حتی خاطرات خودم در مورد سهم ها میباشد.

سلام دوستان عزیز

مطلب امروز در مورد شکست خط روند است. همانطور که در برخی از پست های پیش گفتم خط روند مهم ترین بخش از تحلیل تکنیکال است و قطعا مهمترین بخش آن. به تنهایی اگر درست ترسیم و تحلیل شود می تواند ما را به سود دهی برساند یا از ضرر مان جلوگیری کند.

یکی از سیگنالهای خوبی که خط روند می تواند به ما بدهد ، زمان شکستنش است. برخی از معامله گران موفق انحصارا از این قانون استفاده می کنند. یعنی آنها نمودار سهم را (معمولا نمودار میله ای ) رسم می کنند و زمانیکه خط روند قیمت سهم شکسته شد و این شکست به مدت یک یا دو روز تایید شد (تثبیت شد) از آن به عنوان سیگنال خرید یا فروش استفاده میکنند.

شکست و تغییر جهت از خط روند نزولی ، سیگنال و آلارمی برای خرید و بر عکس آن ، شکست و تغییر جهت از روند صعودی ، سیگنال و آلارمی برای فروش سهم می باشد. از خط روند می توانید برای تنظیم نقاط خروج از سهم استفاده کنید.

توجه :  این شکستن ها آلارم و سیگنال است جهت بررسی بیشتر نه اینکه قطعا سیگنال خرید و فروش باشد. این نکته را مد نظر داشته باشید.

موفق و پرسود باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی